CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 4, 2013

dalam kepahitan,ada kemanisannya

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih dan Penyayang..

Alhamdulillah..
berakhir sudah program yang perlu aku kendalikan..
Allah..semua kekuatan ini datang daripadaNYA..

Benar,bukan mudah untuk memegang amanah ini..
tapi aku gagahkan juga..
banyak halangan dan dugaan..
sehinggakan suatu ketika itu aku hampir putus asa untuk meneruskan semua ini
tapi sokongan dari kawan2 menguatkan aku..
terima kasih untuk segalanya

Di akhir program,deraian air mata menemaniku..
sejujurnya,aku bukanlah seorang yg senang utk mengalirkan air mata..
tapi hari tersebut aku tak dapat menahan semuanya..
perasaan takut,kecewa,gembira,terharu..
semuanya bercampur..
aku takut andai amanah trsebut aku tak lakukan dengan sebaiknya
aku kecewa dengan diri aku kerana aku tahu aku mampu melakukan lebih baik lagi,
aku gembira di atas ukhwah yg terjalin antara kami,
dan aku terharu di atas usaha rakan-rakan seperjuangan dalam menjayakan program ini

Terima kasih di atas kepercayaan dan sokongan kalian,
tanpa kalian semuanya tak akan berjalan lancar,
tanpa kalian aku mungkin rebah,

Maaf seandainya aku tidak memberi dengan sebaiknya,,
aku masih bertatih untuk menadi seorang pemimpin..
maafkan diri ini kerana terlalu banyak kekurangan..

........................................

-cebisan kenangan bersama kalian tak akan ku lupa-


barisan fasilitator dan ajk,puan jannah dan prof dr.norita

adik-adik smka arau

sesi fotografi bersama semua student dan guru2 

never regret,
if it's good,it's wonderful,
if it's bad,it's experience..
-sweet memories 2013-


0 comments:

Post a Comment