CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 11, 2012

Salahkah??

Salah-salahkah aku..
bila hatiku jatuh cinta..
tuhan pegang hatiku..
agar aku xterus leka..

aku cinta pada dirinya..
cinta kerna peribadinya..
sifat manusia ada pdku..
aku insan lemah..

salah-salahkah aku..
bila aku terus menantinya..
biar waktu berlalu..
hatiku masih tetap setia..

aku tetap ingin dirinya..
x mungkin hatiku berdusta..
hanya tuhan yg bisa jadikan..
yg x mungkin mnjadi mungkin..

aku hanya ingin cinta yg halal..
di mata dunia juga akhirat..
biar aku sunyii,aku hampa aku pasrah..
tuhan sayang aku..

aku hny ign cinta yg halal..
dgn dia tentu ats izinNYA..
ketika cinta bertasbih..
tuhan beri aku cinta..
ku menanti cinta...

p/s:lirik lagu asal haramkah by melly goeslow



0 comments:

Post a Comment