CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 3, 2011

mppb 11/12..@ kmpp..and summer camp @ saina..

 Alhamdulillah...setelah 15 hr berhempas pulas menimba pelbagai pengalaman..akhirnya habis jgk...selama 10 hr aku n kwn2 yg lain berkampung di kmpp utk minggu pengurusan pelajar baru (18/5-27/5)..memang saat2 itu sgt mncabar bg diriku..student dan dftar 23 hrbln,tp km sukarelawan dan fasilitator kena mai awai ckit bg memastikan kelancaran spnjang mppb 11/12...ms hr pendftrn aku brtugas sbgai ajk kunci..mula2 tu agk kelam-kabut ckit la..sbb rmai student n proses tgkp gmbq utk buat kad matrik agk x tersusun..byk miscommunication antara lecturer and sukarelawan..tp lps tu semuanya ok la...utk sukarelawan boleh balik dah hr tu jgk..tp aku sahut cbrn utk jd fasi..nak caqi pglmn la kononnya..hehe..so kena la stay smpai 27 hrbln..dlm tempoh aku jd fasi tu mmg byk kenangan la..kenangan manis lg byk dr pahit la..yg pahitnya kena tidoq 3-4 pg..huhu..ngntok gila..tp smgt pnya pasai,aku still bley brtahan...aku blk rmh 28 hrbln..smpai dlm pkl 11..dan dlm pkl 3 kena p SAINA utk prgrm summer camp..jd fasi utk bdk2 skolah..mmg penat sgt2..tp xpala kan..aku sggup brkorban smpai demam lps habis prgram,suara pon dah xdak..huhu..malas nak ceqita..tgk la gmbq2 yg sempat aku snap..hihi..

malam terakhir bersama adik2 k2p3...
 teruna hnya 5 org...
 misz you all...
 otw nak p surau
 sempat snap dlam surau..hehe..
 fatin nur najihah..chumel..
 kakak yg sporting..hehe

0 comments:

Post a Comment